مسجد جامع امام خمینی(ره) اندآن

مسجد یک سنگر اسلامی است و محراب محل جنگ با شیطان و طاغوت است

مسجد جامع امام خمینی(ره) اندآن

مسجد یک سنگر اسلامی است و محراب محل جنگ با شیطان و طاغوت است

مسجد جامع امام خمینی(ره) اندآن

اگر مسجد، کیفیت شایسته‌ی خود را بیابد، هزینه‌های مادی و معنوی بسیاری از دوش جامعه و مردم و مسئولان برداشته خواهد شد.

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

این آشپزخانه است یا طور مقدس

دوشنبه, ۱۲ آبان ۱۳۹۳، ۰۳:۰۷ ب.ظ

من خام بودم غصه و غم پخته‌ام کرد ---- این پخت و پزهای محرم پخته‌ام کرد

می‌بینم اینجا پنج تا نور مقدس ----------- این آشپزخانه است یا طور مقدس

پخت و پز آقای بی‌سر را به من داد ------- در کارهایش، کار مادر را به من داد

من عالمی دارم از اینجا با رقیه ------------ هر وقت دستم سوخت گفتم یا رقیه

بر طبق روال سال های گذشته، دسته ی عزاداری شب عاشورای محله اندآن از درب مسجد جامع امام خمینی (ره) شروع میشود و پس از عزاداری در مساجد محل به همین مسجد ختم میشود و از عزاداران عزیز پذیرایی انجام میگردد.
کانون فرهنگی مسجد گوشه ای از این برنامه و فعالیت خادمین دستگاه امام حسین(ع) را به نمایش می گذارد.
کار پخت و پز غذا و اطعام عزاداران از شب تاسوعا شروع میشود و نوکران حضرت اباعبدلله مشغول به خدمت می باشند. امسال برای قریب 3000 نفر غذا طبخ می شود.










موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۸/۱۲
محمد علی کریمی

نظرات  (۴)

به به چه اشپز هایی و چه غذاهایی 
یه عکس هم از داربست و صف  طویل و ... غذا هم میگذاشتید بد نبود
زشته واسه انسان چه رسد به عزادار امام حسین که داربست کشی کنیم تا بهشون عذا بدیم!!!
اجرتان با صاحب عذا اباعبدالله الحسین
سلام !
با افتخار وبلاگ شما را دیدیم و از مطالب آن بهره مند شدیم

منتظر حضور پررنگ شما در وبلاگ  مسجد اعظم حضرت رقیه (س) هستیم لطفا آدرس مارو به پیوند های روزانه خود اضافه کنیدممنون  http://masjedhazratroqaya.blogfa.com

با تشکر فراوان

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی