مسجد جامع امام خمینی(ره) اندآن

مسجد یک سنگر اسلامی است و محراب محل جنگ با شیطان و طاغوت است

مسجد جامع امام خمینی(ره) اندآن

مسجد یک سنگر اسلامی است و محراب محل جنگ با شیطان و طاغوت است

مسجد جامع امام خمینی(ره) اندآن

اگر مسجد، کیفیت شایسته‌ی خود را بیابد، هزینه‌های مادی و معنوی بسیاری از دوش جامعه و مردم و مسئولان برداشته خواهد شد.

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

کانون فرهنگی مساجد

شنبه, ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۰۴:۱۳ ب.ظ

 مسئول دبیرخانه در دیداربا مدیران کانون های فرهنگی هنری مساجد شهرستان شاهرود گفت :کانون های فرهنگی هنری مساجد، مرکز فکر، اندیشه و خلاقیت هستند و با ید خوراک فکری نبوی، علوی، حسینی و فاطمی در مناسبت های مختلف ایجاد کنند.


 حجت السلام والمسلمین حدادیان افزود: شهرستان شاهرود با توجه به پتانسیل و نیروی فعال که در زمینه های فرهنگی هنری دارد باید فعالیت های فرهنگی هنری بصورت ویژه و چشم گیر برای خانواده ها و جوانان ارائه دهند و دبیرخانه کانون های مساجد استان هم نگاه ویژه ای به شهرستان شاهرود خواهند داشت.


حدادیان با بیان این که امسال با توجه به شعار سال از طرف مقام معظم رهبری سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیرت جهادی نام گرفته است گفت، کانون های فرهنگی و هنری و اعضاء باید به صورت جهادی با  هم فکری و هم اندیشی برنامه های جذاب و مناسب فرهنگی هنری جوانان را به سمت کانون ها و مساجد جذب کنند و از فکر باز و روشن جوانان در برنامهای فرهنگی هنری استفاده کنند زیرا اگر ما مسئولان زمینه های مناسب برای اوقات فراغت خانواده ها و جوانان را بستر سازی نمایم فرهنگ غرب نمی تواند جوانان را به سمت خود بکشاند و این امر یکی از دغدغه های رهبری هم است.


حدادیان بیان کرد: مدیران کانون های فرهنگی هنری مساجد می توانند با کمک امامان جماعت مسجد محل خود در مناسبت های مختلف با برنامه ریزی، فعالیت های بسیار مناسب برای خانوادها و جوانان داشته باشند و قطعا مردم هم در اجرای برنامه ها همیشه یک گام از مسئولان جلوتر هستند.

موافقین ۱ مخالفین ۱ ۹۳/۰۲/۲۷
کانون فرهنگی، هنری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی